גורם צבאי: לא חמאס ירה לעבר שדרות

קובי פינקלר No Comments on גורם צבאי: לא חמאס ירה לעבר שדרות

במערכת הביטחון אומרים כי את הרקטה ירו ארגונים סאלפים ברצועה במסגרת לילות הרמאדן. צה"ל מצידו כרואה בארגון החמאס את הריבון תקף מטרות חמאס בתגובה לירי

צילום: Israel Army Spokesperson
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

גורם צבאי אומר הערב כי את הרקטה אמש לעבר שדרות לא ירה ארגון החמאס וכי זה היה למורת רוחו ואף ביצע מעצרים לאחר מכן.

במערכת הביטחון אומרים כי את הרקטה ירו ארגונים סאלפים ברצועה במסגרת לילות הרמאדן. צה"ל מצידו כרואה בארגון החמאס את הריבון תקף מטרות חמאס בתגובה לירי.

כזכור, ביום שישי סמוך לשעה 23:00 שוגרה רקטת קסאם מרצועת עזה שהתפוצצה על מבנה חינוכי בשדרות. לא היו נפגעים, אך למקום נגרם נזק. המבנה שנפגע הוא הבית הפתוח – המרכז לגיל הרך של שדרות. מאות ילדים קטנים מגיעים למקום מדי יום ואיתם עשרות אנשי מקצוע. המרכז ממוגן חלקית ויש לו ממ"ד. מחר אמור היה להיפתח במקום קורס עזרה ראשונה לעשרות גננות מהעיר.

באשר למרדף אחר חוליית המחבלים שביצעה את פיגוע הרצח של מכי מרק הי"ד מעתניאל אומר גורם צבאי כי "הפעילות בשטח נמצאת במלא עוצמתה וכי נמשכות הן סריקות, הן הכתר הרחב על כל מרחב חברון על 700000 תושביו, הן מחסומים ועוד, זאת כדי להביא גם מידע מודיעיני וגם כדי למנוע המשך התדרדרות המצב בשטח" אומר הגורם.

גורם ביטחוני מתייחס אחר צהרים לסידרת הפיגועים ואומר כי הן סיום חודש הראמדן בשבוע הבא והן הצלחות הפיגועים הביאו להחמרת המצב "כדי לתת מענה מיידי לסדרת הפיגועים תגבר צה"ל את כוחותיו בשני גדודים והטיל כתר מלא על כל מרחב חברון לראשונה מזה שנתיים .תאופשר רק תנועה הומיניטרית בשטח ודבר זה אמור להביא מידע מודיעיני בשטח" אומר הגורם.



0 תגובות